Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru
Kanich, Ondřej ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Husár, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením soubojového systému a umělé inteligence pro něj. Cílem tohoto projektu je dát nepříliš zkušeným programátorů možnost navrhnout i implementovat vlastní umělou inteligenci. Jako platforma pro zabudování této práce je zvolen projekt DrdSim. Jako předloha pro vytvářený systém je využít rozšířený soubojový systém Dračího doupěte. Umělá inteligence je implementována pomocí speciálního jazyka platformy DSL. Využívá přístup reaktivních agentů.
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru
Kanich, Ondřej ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Husár, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením soubojového systému a umělé inteligence pro něj. Cílem tohoto projektu je dát nepříliš zkušeným programátorů možnost navrhnout i implementovat vlastní umělou inteligenci. Jako platforma pro zabudování této práce je zvolen projekt DrdSim. Jako předloha pro vytvářený systém je využít rozšířený soubojový systém Dračího doupěte. Umělá inteligence je implementována pomocí speciálního jazyka platformy DSL. Využívá přístup reaktivních agentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.